Kehonpainoharjoittelun käsikirja

AlkuteosYou Are Your Own Gym
SuomentajaTeija Hartikainen
ISBN9789522602220
SidosasuNidottu
Sivuja240
Julkaisupäivämäärä28.2.2014
Kirjastoluokka79.6

27,00 


Saatat pitää myös näistä:

Varjoista aamunkoittoon
Syitä pysytellä hengissä
Onko vapaa tahto illuusio?
Kaksi tragediaa: Faidra ja Oidipus
Neo Nature
Vapaa viinistä
Anoreksia
Musiikki, henkisyys ja hyvinvointi
Armenialainen Golgata

Kuvaus

Unohda salikortit ja kalliit trendilajit. Ne ovat vain huonoja korvikkeita maailman kehittyneimmälle kuntoilulaitteelle: omalle kehollesi!

Sotilaskouluttaja Mark Laurenin vuosia hioutuneen, hämmästyttävän tehokkaan kuntoiluohjelman perustana toimivat yksinkertaiset harjoitukset, joiden vastukseksi tarvitset ainoastaan oman kehosi painon. Fyysisen harjoittelun ohella Lauren tarjoaa takuuvarmoja motivaatio-oppeja ja järkeviä ravintovinkkejä. Tulosten saamiseksi ei tarvitse treenata kuin 20–30 minuuttia päivässä ja kolmesta neljään kertaa viikossa. Harjoitukset on suunniteltu niin, että niitä voi tehdä missä vain ja milloin vain: kotona, pihalla, hotellihuoneessa tai toimistossa.

Selkeiden opastusten ja 125 harjoituksen avulla saat treenattua kehosi jokaista lihasta kaulasta kantapäihin. Tehokkaat kehonpainoharjoitukset edistävät aineenvaihduntaa paremmin kuin kuntosalilla huhkiminen, polttavat enemmän rasvaa kuin aerobinen liikunta ja ovat turvallisempia kuin kumpikaan edellä mainituista.

 

Kommentoi!

kommenttia

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Kehonpainoharjoittelun käsikirja”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *