Kum nye

Tiibetiläinen aamuharjoitus

AlkuteosKum Nye. Waking Up for Beginners
SuomentajaSoili Takkala
ISBN9525534472
SidosasuNidottu
Sivuja120
Julkaisupäivämäärä1.10.2006
Kirjastoluokka59.4
HuomioitavaaLoppuunmyyty

18,00 

Piristävä liikuntaharjoitus sopii kaikille, ikään ja kuntoon katsomatta


Saatat pitää myös näistä:

Kasvisruokien KETO-käsikirja
Kuinka elää kuolematta
Varjominä
Rakastelun mestariksi
Enkelit ystävinä
Hyvä yhdessä
21 rituaalia, jotka muuttavat elämäsi
Tietoinen syöminen
Nouse vahvempana
Kasvojooga
Osasto:

Kuvaus

Kum nye on tehokas, mutta nopea tiibetiläinen liikuntaharjoitus, joka sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. Se on mitä oivallisin liikuntamuoto kiireiselle, sillä koko harjoitus kestää alle 20 minuuttia. Harjoitus koostuu kahdeksasta asennosta, joissa kussakin pysytään pari minuuttia. Kirja sisältää yksityiskohtaiset ohjeet harjoituksen tekemiseen ja selkeitä valokuvia harjoituksen jokaisesta vaiheesta. Kum nye kiinnostaa niin joogaan kuin muihinkin itämaisiin liikuntamuotoihin tutustuneita, ja on sohvaperunallekin mitä helpoin tapa aloittaa liikuntaharrastus.

Aamuharjoituksen jokainen asento vaikuttaa tiettyyn ruumiinosaan ja kasvattaa samalla koko kehon voimaa ja notkeutta. Tämän lisäksi kum nye tekee harjoittajastaan energisen ja elinvoimaisen. Juuri tässä onkin harjoituksen ydin: kum nye on mitä virkistävin tapa aloittaa päivä, ja se sopii parhaiten osaksi joka-aamuisia rutiineja. Jos harjoitus tehdään illalla, pirteys voi jopa häiritä unta.

Stephanie Wright työskentelee Lontoossa kiropraktikkona ja kum nye -opettajana.

Kommentoi!

kommenttia

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Kum nye”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.