Opas vagushermon parantavaan voimaan

AlkuteosAccessing the Healing Power of the Vagus Nerve
SuomentajaTuikku Ljungberg
ISBN9789523840126
SidosasuNidottu
Sivuja336
Julkaisupäivämäärä12/2021
Kirjastoluokka17.3, 59.3
HuomioitavaaTulossa joulukuussa 2021

36,00 

Kehosi salainen ase sairauksia ja henkistä rasitusta vastaan.

Haluaisitko oppia äärimmäisen helppo ja mutta myös tehokkaita keinoja vähentää stressiä? Stanley Rosenberg kannustaa lukijaansa valjastamaan kehossa uinuvat voimavarat aivojen vagushermon avulla, jonka keskeisin tehtävä on rauhoittaa elimistöä ja suojata sitä ahdistukselta. Kiivaassa elämäntahdissa moni uupuu: palautumiseen ei vain jää riittävästi aikaa. Kun autonomisen hermoston tasapaino valvetilan ja levon välillä horjuu, alamme väistämättä oireilla tavalla tai toisella. Miten tämä epätasapaino on korjattavissa?

Käytännöllinen ja kiehtova opas kertoo, miten vagushermon voi “herättää” itse lempeillä hengitys- ja rentoutusharjoituksilla. Kun kuormittumisen tunne kevenee, kehosi luontainen kyky parantaa itseään vahvistuu – ja sydän ja mielikin voivat paremmin.

Stanley Rosenbergilla on yli kolmenkymmenen vuoden kokemus kraniosakraaliterapiasta. Hän on perehtynyt laajasti hermoston rooliin ihmisen kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa ja kehoon, mieleen ja tunteisiin liittyvien häiriöiden hoitomuotojen kehittämiseen.


Saatat pitää myös näistä:

Yoganandan elämä
Hyvää oloa saunomalla
Hengitys
Kukoistava noita
Inspiroidu liikkumaan
15 tarinaa hyvinvoinnista
HEAL – Löydä kehosi voima parantua
Terveesti tasapainossa
Häpeän alkemia
Eroon oireista
Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

Kuvaus

Kehosi salainen ase sairauksia ja henkistä rasitusta vastaan.

Haluaisitko oppia äärimmäisen helppo ja mutta myös tehokkaita keinoja vähentää stressiä? Stanley Rosenberg kannustaa lukijaansa valjastamaan kehossa uinuvat voimavarat aivojen vagushermon avulla, jonka keskeisin tehtävä on rauhoittaa elimistöä ja suojata sitä ahdistukselta. Kiivaassa elämäntahdissa moni uupuu: palautumiseen ei vain jää riittävästi aikaa. Kun autonomisen hermoston tasapaino valvetilan ja levon välillä horjuu, alamme väistämättä oireilla tavalla tai toisella. Miten tämä epätasapaino on korjattavissa?

Käytännöllinen ja kiehtova opas kertoo, miten vagushermon voi “herättää” itse lempeillä hengitys- ja rentoutusharjoituksilla. Kun kuormittumisen tunne kevenee, kehosi luontainen kyky parantaa itseään vahvistuu – ja sydän ja mielikin voivat paremmin.

Stanley Rosenbergilla on yli kolmenkymmenen vuoden kokemus kraniosakraaliterapiasta. Hän on perehtynyt laajasti hermoston rooliin ihmisen kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa ja kehoon, mieleen ja tunteisiin liittyvien häiriöiden hoitomuotojen kehittämiseen.

Kommentoi!

kommenttia

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Opas vagushermon parantavaan voimaan”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.